الاثنين، 31 أكتوبر 2016

بكى قلبك / بقلم /محمد البلاط

بكى قلبك ؟؟؟؟؟ 
( غنائى )
................................
بكى قلبك ؟؟؟؟؟
دموعك باتت فى خدك ؟؟؟
تكلمنى وتوهمنى تقولى ان انا بحبك
تعشمنى تطمنى بأن جنتى فى حضنك
كلام الحب كان قصة
بتحكيها على منصة
وانا واحده من المخاليق
بنظره صبتها فى لحظه
وفكرة الكلام ليا
وصابنى من الهوس رعشه
سحبت الخيط بحنيه
وكنت فى ايدك القشه
حاولت كثير انا اجرب نتبت بينا العشره
بتبعد ليه وتتهرب حاسبنى من الذهب قشره
انا ماسه وحساسه بغدر ضربها برصاصه
رحيلى تاج لكرامتى ولا يقولوا دى قشاشه
بكيت على حب انا عرفته
وقلبى اللى انت جرحته
هقدر الجاحد جانى طلب قلبى وسلفته
وهنسى ان انت الجانى على قلبى وعشمته
وحبك من داخل قلبى هشيل جمره انا بماشه
رحيلى تاج لكرامتى ولا يقولوا دى قشاشه
بكى قلبك ؟؟؟؟؟
دموعك باتت فى خدك ؟؟؟
قتلت الحب برصاص
بقلم 
محمد البلاط

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق